Babybear.

Jag var på stan med min gravide vän idag. Den som var snabbast bort till baby-avdelningen i varje klädbutik var jag. Hur jäkla roligt är det inte att kolla på babykläder?! Vi hittade det sötaste plagget någonsin. Jag kommer ihåg när min mamma berätta att hon sett en nyfödd unge i en björndress. Kort därefter såg även jag en. Hur som helst hittade vi en sådan dress inne på H&M. Jag kan säga att det var äckligt nära att även jag höll på att köpa en. Vem vet, när jag får kiddo kanske det bara finns fula tråkiga kläder?


Kommentarer
Postat av: bee

såå kul att dom trodde det stod gudil av allt tänkbart! hähä!

2010-09-12 @ 17:22:18
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0