Överköra personer och tillnyktring.

Sandefjord kan vara så mycket mer dramatiskt än en dubbelt så stor stad som Karlstad.
En bra vän ringde nyss och berättade att en kille blivit överkörd av en bil.
En svensk kille. De fick tydligen lyfta upp bilen för att få fram grabben. Fy fan.
Det lät som en jävligt jobbfr situation. Min vän visste vem killn var och lät nästan lite halvt chockerad.
Dags att sova. Nyktra till. Och göra en städ + Monopoldag.

Men shit. Sandefjord är tamigfan underbart. Det är mitt andra hem. Och jag kan inte bli mycket annat än lycklig när "gamla" Sandefjordingar återvänder!

Kommentarer
Postat av: elin carlgren

det är min granne som blev påkörd!!

2010-08-27 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0