Dream on.

Ha! Jag har hittat en sida där jag fyller i min vikt och hur många minuter jag gör en viss sak. Sedan räknar den ut hur många kalorier jag bränner. Undra hur mycket sanning det finns i detta.

30min..
Städning = ca 186 kcal
Simning = ca 276 kcal
Vedhuggning: ca 216 kcal
Gång: ca 216 kcal
Rastat hunden: ca 216 kcal
Rensat ogräs: ca 216 kcal
Klippt gräs: ca 246 kcal
Spinning: ca 336 kcal

Så, när jag åker till torpet i Ekshärad över helgen ska jag hugga ved, rensa ogräs och klippa gräset. Simma i älven, låna grannens hund och gå upp och ner för berget. Jag ska låna mormors cykel och åka in till "Körkhea" samt städa allt jag kan hitta.
Eller så lägger jag mig bara och läser en bok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0